spilleboden.dk
spilleboden.dk
spilleboden.dk
spilleboden.dk

FAQ

Generelt

1.HVEM KAN JEG KONTAKTE HVIS JEG HAR BRUG FOR HJÆLP?

Læs først vores FAQ igennem, for at se om du kan finde svar på dit spørgsmål her. Hvis du ikke kan finde svaret, er du selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte os via chat 24 timer i døgnet hver dag eller du kan sende os en mail på [email protected]. Du får den bedste service gennem chat, fordi svartiden her er hurtigere.



For at hjælpe dig bedst muligt, bedes du give så mange detaljer omkring dit problem så muligt når du kontakter kundeservice. Hvis det er muligt, så send venligst også et screenshot af din skærm. Jo flere detaljer du giver, jo større er chancen for at vi løser dit problem hurtigt.



Fx: Hvis du har problemer med at foretage en indbetaling, så beskriv dit problem med flest mulige detaljer såsom, hvad tid du forsøgte at foretage en indbetaling, hvilken betalingsmetode du brugte, hvilken browser du brugte og/eller hvilken platform (mobil, tablet eller pc), hvilken fejl den meldte og evt. et screenshot af den pop-up der kom op.



I de fleste tilfælde vil vi skulle bruge denne information og hvis du ikke selv oplyser den første gang du tager kontakt, vil det forsinke løsningen af dit problem, da vi vil skulle efterspørge informationen og vente på svar før vi kan undersøge problemet til bunds.

2.JEG KAN IKKE OPRETTE EN KONTO. HVORFOR?

Der kan være flere forskellige årsager til hvorfor du ikke kan oprette en konto. Du kan kun oprette én konto per spiller. Det er muligt at du allerede har en konto, men at din konto er blokeret eller at du har indtastet forkerte eller ugyldige oplysninger.

Hvis du ikke kan oprette en konto, så kontakt venligst vores kundeservice. Du kan kontakte os via chat 24 timer i døgnet hver dag eller du kan sende os en mail på [email protected]

4.JEG VIL GERNE LUKKE MIN KONTO. HVORDAN GØR JEG?

Der findes flere forskellige måder at lukke din konto på. Den hurtigste er at kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte os via chat 24 timer i døgnet hver dag eller du kan sende os en mail på [email protected]

Du bedes venligst forklare hvad årsagen til lukningen er og om det er en permanent eller midlertidig lukning du ønsker.

Hvis du gerne vil udelukke dig fra vores side, enten permanent eller midlertidigt, kan du gøre dette under ”Spil sikkert” fanen når du er logget ind på din konto. Vær opmærksom på at hvis du udelukker dig, vil dette ske øjeblikkeligt og du vil ikke være i stand til at logge ind på din konto efterfølgende.

3.JEG KAN IKKE LOGGE IND MED MITID. HVORFOR?

Kontroller venligst at du har indtastet de korrekte oplysninger når du prøver at logge ind med dit MitID samt den rigtige nøgle fra det rigtige nøglekort.

Hvis det stadig ikke fungerer, så controller at du kan logge ind med MitID på en anden platform, f.eks. din bank eller e-boks. Hvis det ikke fungerer her, er det højest sandsynligt en teknisk fejl med MitID og det kan vi desværre ikke hjælpe dig med. Du har her mulighed for at kontakte MitID’s kundeservice hvis du har spørgsmål eller oplever problemer med dit MitID.

Hvis det fungerer alle andre steder, men du stadig ikke kan logge in på din Spilleboden konto, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte os via chat 24 timer i døgnet hver dag eller du kan sende os en mail på [email protected]. Giv os så mange detaljer så muligt og send gerne et screenshot af hvordan det ser ud når du forsøger at logge in. Hvis der kommer en specifik fejlmeddelse op så fortæl os venligst hvad den siger. Jo flere informationer du sender med, jo større er chancen for at vi kan løse dit problem hurtigt.

Kampagner

5.HVORDAN FÅR JEG MIN VELKOMSTBONUS?

Du kan kun modtage din velkomst bonus på din første indbetaling som ny spiller. Når du har oprettet en konto, skal du gå til vores kampagneside og aktivere velkomstbonussen ved at klikke på ”aktiver bonus” knappen. Herefter vil du se en pop-up vindue, der bekræfter at din bonus er aktiv. Klik så på indbetal i menuen og indbetal minimum 200 kr. gennem én af vores betalingsudbydere. Når din indbetaling er gået igennem, tildeles du automatisk et tilsvarende bonus beløb i bonuspenge.

6.JEG HAR IKKE FÅET MIN BONUS. HVAD SKAL JEG GØRE?

For at modtage en bonus skal du aktivere bonusen gennem vores kampagneside. Her kan du se alle vores aktuelle kampagner og tilmelde dig den du ønsker at aktivere. Du vil også kunne se, hvilke krav du skal opfylde for at kvalificere dig til at få bonusen samt bonus vilkårene og betingelserne for den enkelte bonus.

Hvis du stadig ikke har modtaget din bonus efter at have opfyldt alle krav, så er du selvfølgelig velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte os via chat 24 timer i døgnet hver dag eller du kan sende os en mail på [email protected]

7.HVOR MANGE GANGE SKAL JEG GENNEMSPILLE MIN BONUS FØR DEN BLIVER TIL RIGTIGE PENGE?

For at konvertere din velkomst eller indbetalingsbonus, skal du gennemspille et beløb tilsvarende til ti gange (10x) værdien af din indbetaling og det tildelte bonusbeløb (indbetaling + bonus).

Fx Hvis du har indbetalt 200 kr. og er blevet tildelt 200 kr. i bonuspenge, skal du gennemspille 200 kr. plus 200 kr. ti gange (x10) = 4.000 kr. i alt.

8.HVOR MEGET KAN JEG VINDE MED MINE BONUSPENGE?

Du kan maksimalt vinde op til 10x den oprindeligt tildelte bonus. Det betyder, at hvis du indbetalte 1.000 kr., fik en bonus på 1.000 kr. og har gennemspillet bonussen 100%, kan du maksimalt vinde 10.000 kr. Husk, at minimumskravet for indbetaling er 200 kr.

Betalinger

9.JEG KAN IKKE INDBETALE PENGE PÅ MIN KONTO. HVORDAN KAN DET VÆRE?

Der kan være flere grunde til, at du ikke kan indbetale penge på din konto. Hvis du forsøger at foretage en indbetaling, der er højere end den indbetalingsgrænse du har valgt, kan du ikke foretage en indbetaling. Du kan se dine grænser under fanen "Spil sikkert", eller du kan kontakte kundeservice.

Du er altid velkommen til at skrive en mail til eller starte en chat med kundeservice hvis du ikke kan logge ind, men vær opmærksom på at i nogle tilfælde kan de ikke hjælpe dig, da din transaktion muligvis er blevet afvist af din kortudsteder eller afvist på baggrund af ukorrekte kortoplysninger. Hvis dit kort er blevet afvist, skal du kontakte din bank.

10.JEG KAN IKKE UDBETALE. HVORFOR?

Hvis du ikke kan få lov til at udbetale, skyldes det sandsynligvis din konto ikke er fuldt verificeret. Verificeringer foretages normalt automatisk, men i nogle tilfælde skal din konto verificeres manuelt, før du kan foretage en udbetaling. For at vi manuelt kan verificere din konto og at du kan gennemføre din udbetaling, har vi brug for følgende dokumentation fra dig:

  • Et gyldigt pas ELLER kørekort (både for- og bagside)
  • Et sygesikrings ELLER en regning, såsom en el-, internet- eller telefonregning.
  • Regningen skal være med dato og må ikke være mere end tre måneder gammel.
  • Det er vigtigt, at hele dokumentet er synligt og læseligt.
  • Dokumenter, der ikke er helt synlige, bliver ikke godkendt.
  • Alle dokumenter skal være gyldige. Det betyder, at et udløbet pas f.eks. ikke kan indsendes.


Hvis vi ikke allerede har sendt dig en e-mail angående dette, så kontakt venligst vores kundeservice. Du kan kontakte os via chat 24 timer i døgnet hver dag eller du kan sende os en mail på [email protected]. Du kan vedhæfte dokumentationen både via chat og e-mail. Når vi har modtaget og godkendt din dokumentation, bliver din konto verificeret, og du kan herefter foretage din udbetaling

11.HVOR LANG TID TAGER DET AT BEHANDLE MIN UDBETALING?

Det er en top priorittet for os at behandle din udbetaling hurtigst muligt. Såfremt din konto er fuldt verificeret og vi ikke kræver yderligere dokumentation, vil din udbetaling blive behandlet samme dag eller dagen efter og kan normalt forventes at blive udbetalt inden for 5 arbejdsdage.

Vær dog opmærksom på, at der i visse tilfælde skal foretages en manuel verificeringskontol før din udbetaling kan behandles og først efter denne process er godkendt og afsluttet, vil du kunne forvente en typisk behandlingstid på op til 5 arbejdsdage.

Hvis der er gået 5 arbejdsdage og du endnu ikke har hørt fra os angående en verifikationskontol eller modtaget din udbetaling, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte os via chat 24 timer i døgnet hver dag eller du kan sende os en mail på [email protected]

12.HVILKE INDBETALINGSMETODER KAN JEG BRUGE?

Vi tilbyder i øjeblikket indbetalinger via Visa og Mastercards, MobilePay  og via bankoverførsel gennem Trustly.

Du kan godt indbetale via flere forskellige indbetalingsmetoder og er ikke begrænset til at indbetale med samme metode hver gang. Vær dog opmærksom på, at du kun kan indbetale fra dit eget kort eller din egen bankkonto.

13.HVORDAN KAN JEG FORETAGE EN IND- ELLER UDBETALING?

For at indbetale skal du være logget ind og herefter klikke på enten indbetal eller udbetal. Når du klikker her åbner der et nyt vindue hvor du kan vælge hvilken betalingsmulighed du ønsker at gøre brug af til at ind- eller udbetale. For mere information omkring de enkelte betalingsmuligheder, se nedenfor.

Uanset hvilken metode du vælger at indbetale med, vil dine penge blive overført til din Spilleboden konto med det samme. Du skal minimum indbetale 100 kr. af gangen og hvor meget du kan indbetale af gangen afhænger af hvilken spillegrænse du har sat for dig selv. Du kan se og ændre dine spillegrænser på din konto under fanen ”Spil sikkert”.

Vi har ingen grænser på Spilleboden for hvor meget du kan udbetale af gangen. Vær dog opmærksom på, at din betalingsudbyder kan have deres egne grænser for udbetalinger. Der er ingen ekspeditionsgebyr på ind- og udbetalinger.

Kredit eller debit kort:
For at indbetale skal du klikke på indbetal og vælge kredit eller debit kort fra listen over betalingsudbydere. Vælg hvor meget du vil indbetale, dog minimum 100 kr., indtast dine kort informationer og klik på Indbetal. Når din indbetaling er gennemført, vil beløbet automatisk blive overført til din Spilleboden konto.

MobilePay:
For at indbetale skal du klikke på indbetal og vælge MobilePay fra listen over betalingsudbydere. Vælg hvor meget du vil indbetale, dog minimum 100 kr., indtast dit telefonnummer og klik på indbetal.

Herefter kan du gå til MobilePay appen på din telefon og et vindue vil poppe up så du kan bekræfte overførslen. Du kan swipe for at godkende overførslen og beløbet vil herefter automatisk blive overført til din Spilleboden konto.

Trustly:
For at indbetale skal du klikke på indbetal og vælge Trustly fra listen over betalingsudbydere. Vælg hvor meget du vil indbetale, dog minimum 100 kr., og klik på indbetal.

Herefter vil du blive dirigeret til Trustly’s hjemmeside, hvor du kan vælge din lokale bank. Du bliver herefter bedt om at logge ind med dit personlige kodeord samt  Mitid. Når din indbetaling er gennemført vil beløbet automatisk blive overført til din Spilleboden konto.

Skrill and NETELLER:
Skrill & NETELLER Digital Wallets er en hurtig og sikker betalingsmetode som du kan bruge til at overføre penge til din Spilleboden konto via en eWallet (elektronisk pung). Din eWallet kan finansieres via dit kredit eller debit kort, netbank eller andre lokale muligheder.

For at indbetale skal du klikke på indbetal og vælge Skrill eller NETELLER fra listen over betalingsudbydere. Vælg hvor meget du vil indbetale, dog minimum 100 kr., og klik på indbetal.

Herefter vil du blive dirigeret til Skrill eller Netellers side, hvor du kan logge ind på din konto for at bekræfte din indbetaling. Når din indbetaling er gennemført vil beløbet automatisk blive overført til din Spilleboden konto. Du kan få mere information om hvordan man åbner en konto på Skrill & NETELLER’s hjemmesider.

14.JEG BRUGTE MIT KREDIT-/BETALINGSKORT TIL AT INDBETALE. KAN JEG ANMODE OM EN UDBETALING PÅ EN ANDEN MÅDE?

Vores politik er, at vi returnerer det oprindelige indbetalingsbeløb til det kort, der blev anvendt til indbetalingen. I tilfælde af at kortet eller betalingsudbyderen ikke accepterer udbetalinger, kan gevinster blive udbetalt via bankoverførsel, men i så fald skal vi bruge yderligere dokumentation. Hvis vi har brug for yderligere dokumentation vil vores kundeservice sende dig en email.